Ciekawy wpis !


Przed Chwilą przeglądałam sobie polskie starblogi na stardoll i jeden mnie bardzo zaciekawił. Postanowiłam że pokażę go na blogu - może i was zainspiruje :) Oto i on :

Witam Was serdecznie! Każdy z nas uwielbia wzbogacić naszą stylizację jakąś cudowną torebką lub gustownymi szpilkami. Teraz w szanowanie wchodzą kwieciste wzory, a dodatki w tych deseniach to strzał w dziesiątkę! 
Na pewno nadchodzi Wam na myśl pytanie: jak to nosić? Według mnie dobrym sposobem na udany strój jest gładka bluzka, spodnie w neutralnych kolorach, ponieważ wtedy na pierwszy plan wchodzą kwieciste wzory i są dostrzegane. Szczerze mówiąc takie desenie nadają nam kobiecości i delikatności. 
Uważam, że powinniście mieć, chociaż jedna parę szpilek lub chociaż torbę z takimi wzorami ;) W tym celu specjalnie dla Was kilka przykładów dodatków! ;)

Ciekawe, przydatne i fajne :) Ja pewnie się pokuszę a wy ? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz