Casting na nowego redaktora !

Chciałabym ogłosić wszędzie gdzie jest to możliwe - aby dotarło do każdego zakątka tego blogai każdego ucha i oka czytelników, że na blogu właśnie odbywa się casting na redaktora ! Wymagania są następujące :

- redaktor musi mieć min. 12 lat.
- musi pisać poprawną polszczyzną, bez błędów ortograficznych ani niczego tym podobny.
- musi pisać ciekawe, pomysłowe, zachwycające, przyjemne dla oka artykuły.
- musi mieć czas i często pisać nowe posty !
- być miłym dla czytających i obserwujących bloga.

Co musisz zrobić aby nim zostać :

1. Oczywiście spełniać powyższe wymagania.
2. Zgłosić się (w komentarzu pod tym postem)
3. W zgłoszeniu napisać coś o sobie.
4. W zgłoszeniu napisać jeden post/artykuł na dowolny temat i dowolnej długości, lecz taki dzięki któremu będę wiedziała jak piszesz.
5. Potem tylko bacznie obserwować bloga, czy aby nie pojawiły się wyniki !

Co ja będę oceniać :

- zaciekawi mnie tematyka o jakiej napiszesz artykuł oraz to jak piszesz.
- kreatywność w pisaniu.
- to jak bardzo zależy Ci na zostaniu redaktorem.

Po wybraniu nowych redaktorów, przydzielę im tematy o jakich mają pisać/jakimi mają się zajmować (np. darmówki, metamorfozy, nowości i wiele więcej). BIędzie obowiązywać ich to tylko na okres próbny który po wybraniu będzie trwał 2 tygodnie. Po tym czasie będę miała wiele decyzji do podjęcia - czy możesz nadal pełnić funkcję redaktora, czy mam zostawić Cię nadal w tematyce tej której byłeś czy dać wykazać się czymś więcej itd.

Nie będę się więcej rozpisywać bo i tak wszystkiego się dowiecie puźniej. Jeśli chcecie więcej informacji piszcie na mojej KG lub na GG (42891649).

Życzę wszystkim powodzenia !

6 komentarzy:

  1. Może i na redaktora nadawała bym się ... ALE pewna nie jestem że będę miała czas i chęci do pisania









    Pozdro
    martyna037c

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Ola. Mam 12 lat urodziłam się w pełni polką więc mam poprawną polszczyznę. Na Stardoll wchodzę przynajmniej dwa razy dziennie więc mam czas na posty. Co jeszcze... mam źródła informacji które nie są od tam do zdobycia ;) :D Taka rzecz która mnie poruszyła to... dlaczego na Stardoll nie ma czegoś takiego jak jedna waluta. Było by 100 razy łatwiej i lepiej. Innym razem to skomentuję.
    POZDRAWIAM: misiek2208

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na imię Julia.Mam 15 lat moja polszczyzna jest jaka jest czyli taka którą posługuje się codziennie .Na stardoll jestem około godziny dziennie ,a jak mam sporą chęć to dłużej .Kocham pisać to właśnie dlatego zainteresowałam się tym postem.
    Co mogę o sobie mówić.
    Może hobby , tak moje hobby to moda ,toteż dlatego uwielbiam grę stardoll.
    Przykładowy post.

    Jak wiadomo stardoll to multum wiedzy o modzie i akcesoriach.
    Wszystko zaczęło się pod koniec 2005 roku gdy dwie stylistki chciały stworzyć największe stowarzyszenia mody na świecie .
    Od tamtej pory zaistniało stardoll.
    Po przez stworzenie strony w Dani .

    keitymarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią się zgłoszę. A więc może się na początek przedstawię. Na imię mam Agata, po tym świecie chodze już 13 lat, po stardollowym ze 3 lata. Potrafię robić Screeny i powiedzmy że spoilery również. Nie przesadzam z emotkami oraz nie piszę błędów ortograficznych. Co do czasu, mogę wchodzić na bloga od godziny 12 do 19 . Superstar posiadam, royalty też. Myślę że jeśli mnie wybierzecie, nie zawiodę was. Kiedyś miałam również stardollowego bloga, no ale pomysł nie wypalił. Mało odwiedzin, obserwatorów, postów. No cóż, ale myślę że teraz tak nie będzie. Obiecuję że będę się starała przy postach oraz o pisaniu o wszystkim o czym mogę. Więcej chyba nie napiszę, ponieważ nie wiem co jeszcze tu dodać. Nie napisałam również dużo bo to nie o to tu chodzi.

    wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na imię Karolina. Mam 12 lat, a przez te 12 długich lat spoglądam na życie z innej perspektywy. Na świat spoglądam różowymi okularami, ale często też zamieniam je na czarne. Jestem bardzo nieśmiała, a w tej grze się otworzyć. Być inna. Moja nieśmiałość jest dla mnie przytłaczająca, czuję się jakby była pod jej objęciami. Mam przyjaciół, którzy mnie tolerują, ale drugiej połówki nie posiadam. Oczywiście, podoba mi się jeden z paru milionów ludzi na świecie, ale moja wada prowokuje mnie, abym nie robiła pierwszego kroku.
    Lubię się zaszyć w koncie i czytać książki. Polecam całą sagę " Zmierzch" i " Igrzyska Śmierci". Na mojej szafce nie brakuje też wspaniałego " Harrego Pottera", ale książka o Katniss w " Igrzyskach Śmierci" totalnie mnie uzależniła. Polecam gorąco, ponieważ jest bardzo ciekawa i na pewno nie będziecie się nudzić, czytając ją.
    Ubóstwiam muzykę. Gustuję w rapie i rocku. Lubię: Eminema, The pretty reckless, Beatlesów, a czasem słucham Nirvany. Osobiście nie lubię popu, dla mnie jest przereklamowany i nic z niego nie wnioskuję.
    Kocham też Paryż. Za jego architekturę, styl, prawie wszystko. Chociaż nigdy tam nie byłam, wyobrażam sobie te miejsce. Na pewno kiedyś tam pojadę.
    Bardzo chciałabym zostać redaktorką na tym wspaniałym i fascynującym blogu. Bloggowanie tutaj nauczyłoby mnie większego dystansu do siebie, z pewnością moje artykuły ciekawiłyby czytelników. Jestem wulkanem pozytywnej energii, więc uważać bo wybuchnę! Oczywiście będę robiła mini konkursy i konkursy, więc obserwatorzy Stardollowo Owocowo często będą mieli dawkę świeżej i dobrej zabawy.
    Umiem też ciekawie pisać, co tydzień robiłabym np. " Pogawędki przy modzie". Robiłabym stylizacje stardollowe, jak również zachęcałabym czytelników do przesyłania swoich prac. Najciekawszą pracę oczywiście bym nagrodziła w postaci starmonet czy stardollarów.

    Także czekam na wyniki, a " próbny post ( :D) " zamieszczam tutaj: http://rewolucje-na-stardoll.blogspot.com/

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń