Lato za oknami - zobaczmy to także na stardoll !

Lato tuż-tuż, zobaczmy to także na stardoll !
Mogę się założyć że każdy z was choć raz w ciągu poprzedniego tygodnia wyszedł na dwór i cieszył się tą piękną pogodą. Jednak tego słoneczka nie widać na stardoll ! TRZEBA TO ZMIENIĆ !
Nasze apartamenty i MeDoll powinny jak najbardziej odzwierciedlać letnią pogodę, jednak na niektórych są ponure kolory, miny i ubrania - Czemu ? To jest pytanie !
Pogoda za oknem zainspirowała mnie do udekorowania w 'ogrodowy sposób apartamentu. Zobaczcie sami :


Mam nadzieję że wam się podoba. Pozwolicie że nie będę wymieniała w jakim sklepie to wszystko kupiłam i wgl. Powiem tylko że zrobione jest w Penthous'ie.
Zastanawiam się czy nie zrobić konkursu na zrobienie czegoś tego typu - letniej stylizacji i na tle letni apartament.
Jednak chwilowo w to wątpię.
A wy co sądzicie o moim dziele ? Podoba wam się ?

3 komentarze:

  1. Mnie się podoba, aż żałuję że u mnie w apartamencie nie ma takiego pokoju.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajny blog, podoba mi się bardzo jaki masz apartament.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuję mi takiego pokoju ;(
    Wyszło Ci to genialnie ;)
    martyna037c

    OdpowiedzUsuń