Darmowe Reklamy !

Dziś mam imieniny więc postanowiłam zrobić dla was promocję na reklamy.
Od dziś czyli 27.07 do 31.07 każda zamówiona reklama jest darmowa !
Treść reklam wraz z obrazkami przesyłajcie na mojego maila - prawdziwaja@me.com
Proszę także żebyście napisali jaką reklamę chcecie, czyli w pasku bocznym, w poście itd.
Reklamy w pasku bocznym publikowane będą na tydzień.
Codziennie będę dodawała na bloga tylko jedną reklamę w poście, więc im szybciej napiszecie wiadomość, tym szybciej będzie opublikowane to na blogu :)

Zapraszam do reklamowania :)

2 komentarze:

  1. proszę w poście . wolę nie podawać swojego e-mail'u , więc jeśli Ci to nie przeszkadzam dam treść tutaj , OK?

    cześć! jestem Oliwia! na stardoll mam nick Mergerita , chciałabym was zaprosić na mojego bloga ; http://barwnee-stylizacje.blogspot.com/ , obecnie trwa tam konkurs na najlepszą stylizacje do wygrana świetne nagrody! pozdrawiam , pa ;*

    OdpowiedzUsuń