Nowy Hot Buys + Mini Loteria

Do starplazy, a dokładnie do sklepu It Girls trafił dziś nowy Hot Buys. Jest nim śliczna biała sukienka, z zielono-żółtym paskiem. Kosztuje 24 sd, dość drogo lecz według mnie jest naprawdę śliczna, a dollki wyglądają w niej równie pięknie :) Oto ona :


Podoba wam się ? Kupicie ?

Jeśli komentarzy pod tym postem będzie ponad 10, wylosuję trzy osoby które dostaną po 24 sd na jej zakup !

_________________________________________________________________________________
PS. Przepraszam że ostatnio mało piszę, obiecuję że wkrótce się to zmieni !

11 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, na pewno ją kupię, ponieważ zbieram HB :]

    agus.ehee na Satrdoll.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię , śliczna

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna , przydało by mi się kasy na nią ;D


    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram hb ale narazie mnie na nią nie stać , więc może uśmiechnie sie do mnie szczęście :D

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie ! Przyadałaby się kasa
    ^^

    Wera2897

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi sie bardzo podoba jest taka dziewczeca ze wzgledu na spodniczke a przy okazji sexi przez wyciecie z przodu

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. :D



    Weronisia786

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, chyba jedyny normalny hb... ;)))) nadia_inez

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Stardoll jestem The_gusty ! Chciałabym te pieniądze na zakup tej BOSKIEJ sukienkiಌ

    OdpowiedzUsuń