Zmiana + Prośba

Z wielkim smutkiem, a zarazem zdziwieniem muszę was powiadomić że na blogu już nie przeczytacie ani jednego posta od Olciaqq. Niestety postanowiła odejść, uznała że nie uda jej się dalej pisać.

Smutno mi jest z tego powodu, mam nadzieję że mimo to będziemy się nadal tak dobrze dogadywały.


W związku z jej odejściem jeszcze bardziej proszę wszystkich abyście zgłaszali sie na redaktorów bloga. Najlepiej byłoby jakbyście pisali na mojego maila - prawdziwaja@me.com, tam odpisywać będę od razu.

W mailu napiszcie coś o sobie, czy acie jakieś doświadczenie itd. 


Z góry BARDZO dziękuję na każde zgłoszenie. 

Życzę powodzenia olci.

3 komentarze:

  1. Ale koMenTowAć zawsze warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm szkoda że ta Olciaqq czy jak tam jej odeszła. Każdy ma zloty i upadki ale nie wolno się poddawać. Po jakimś czasie była by lepsza i lepsza w tym co robi i za jakiś czas było by już dobrze.
    Wczoraj widziałam jej metamorfozę nie podobała mi się , zostawiłam komentarz co do tego ale dziewczyna chce coś robić moim zdaniem więc powinna trenować, bo przecież trening czyni mistrza. Sama wiem po sobie. Moim zdaniem szkoda że odeszła .
    Ewcia2344

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewcia2344 - to nie przez Ciebie! :-* Po prostu straciłam wenę do pisania i tworzenia.

    OdpowiedzUsuń