Okulary !

Ten wpis chcę przeznaczyć stylowemu dodatkowi - okularom !
Otóż oczywiste jest to, że okulary nie tylko nosi się 'na oczach', fajnie wyglądają także noszone 'na głowie' :)
Pokaże pare zdjęć okularów noszonych na głowie :







No to tyle. Muszę wam się przyznać że ja sama aktualnie noszę te trzecie od góry :)
Oczywiście wszystko zależy od makijażu, fryzury kształtu twarzy, ust, oczu i wielu więcej czynników. Niektóre lalki będą lepiej wyglądały w okularach a inne gorzej.
Ja wam chcę tylko podpowiedzieć jak je można nosić.
Mam nadzieję że post wam jakoś pomoże.

3 komentarze:

  1. Jedyne okulary jakie tolerują to lenonki :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wybór z tymi trzecimi od góry okularami ! Ciekawa jestem jakie masz prawdziwe imię !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe !!!! Lecz na mojej doll okulary nie wyglądają za dobrze.. NIESTETY ;(

    martyna037c

    OdpowiedzUsuń