Stylizacja #1

Żadne nowości się na stardoll narazie nie pokazuję, więc aby mimo to umilić wam ten czas postanowiłam zrobić dla was stylizację. Przez majówkę była piękna pogoda, więc postanowiłam zrobić coś wiosenno-letniego. Myszkując po sklepach znalazłam śliczną sukienkę, do niej podobierałam dodatki, no a żeby nie było na 'pusto' dodałam jeszcze zółte rajstopki. Efekt końcowy wyglądał tak :


Sukienka - Pretty n' Love - 9 sd
Rajstopki - Basics - 38 sm
Balerinki - Basics - 15 sm
Wianek - Pretty n' Love - 25 sm

Łącznie stylizacja kosztuje 9 sd i 78 sm.
Nie są to drogie zakupy a wydaję mi się że stylizacja wyszła ładna :)
A wam się podoba ? Co o niej sądzicie ?

3 komentarze:

  1. Średnio podobają mi się rajstopy, a zamiast nich dodałabym jakiś blezer lub bolerko.
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo ! Widać po tym że lubisz wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie Ci to wyszło !!!
    Wiosna na całego !!! ;)
    Uwielbiam takie stylizację

    pozdro
    martyna037c

    OdpowiedzUsuń